Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Piotr i Paweł podsumowuje rok: Rozwój w aglomeracji warszawskiej i projekt "Piotr i Paweł po drodze"

Dynamiczny rozwój sieci w aglomeracji warszawskiej, rozwój koncepcji „sklep w sklepie” oraz optymalizacja procesów logistycznych to kluczowe osiągnięcia sieci Piotr i Paweł w roku 2017 - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor marketingu i komunikacji sieci handlowej "Piotr i Paweł".
Reklama

- Ekspansja sieci Piotr i Paweł w roku 2017 (12 nowych placówek), koncentrowała się na dużych aglomeracjach. Nowe supermarkety powstały w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Bydgoszczy, Poznaniu, Krakowie i Jeleniej Górze. Szczególnie silny rozwój w aglomeracji warszawskiej (4 placówki) umożliwił jej 30% wzrost r/r, wyprzedzając tym samym pod względem obrotów aglomerację poznańską, z której wywodzi się Piotr i Paweł. Duże wzrosty odnotował również w tym obszarze e-sklep, głównie za sprawą oddanej w 2016 r. dedykowanej dla Warszawy powierzchni logistycznej oraz nowej witryny zakupowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor marketingu i komunikacji sieci handlowej "Piotr i Paweł".

- Rozwojowi organicznemu towarzyszyła optymalizacja portfolia placówek nie spełniających oczekiwań biznesowych oraz modernizacja najstarszych supermarketów w Poznaniu, Warszawie oraz Bydgoszczy - dodaje.

- Upływający rok to także dalszy rozwój jakościowy oferty sieci w ramach konceptu „sklep w sklepie”. W specjalnie wydzielonych strefach supermarketu klient ma możliwość kupowania produktów regionalnych od bezpośrednich producentów (Targowiska Regionalne) bądź szerokiego asortymentu akcesoriów kuchennych marki Ambition. Dedykowane zakupowo strefy, odpowiadające na rosnące oczekiwania konsumentów, obecne są już w kilkudziesięciu placówkach - mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska.

Dodaje, że w roku 2017 powstał również nowy format sklepów typu convenience, pod szyldem “Piotr i Paweł po drodze”. Z zakupów spożywczych przy okazji wizyty na stacji benzynowej można skorzystać na trzech stacjach BP w Warszawie, Poznaniu oraz Krakowie. Oferta skierowana jest nie tylko do kierowców, ale również innych osób ceniących wygodę i szybkość zakupów. Nowy format stworzony jest w ramach współpracy z koncernem paliwowym BP. Asortyment Piotra i Pawła na stacji to blisko 400 produktów, z czego 80% stanowi marka własna Piotr i Paweł „Zawsze Jakość” . Obecnie koncept „Piotr i Paweł po drodze” jest w fazie testu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum