Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Piotr i Paweł rusza z remodelingiem, sklepem wzorcowym i nową kampanią

Rogal świętomarciński to tradycyjny przysmak, którym w Poznaniu świętowane są imieniny Św. Marcina. Tegoroczne obchody imienin Św. Marcina to także obchody 100-lecia odzyskania niepodległości Polski. W związku z tym to także motyw przewodni kampanii, z którą startuje Piotr i Paweł. – Jesteśmy polską siecią z tradycjami i chcemy to pokazać w naszej ciekawej kampanii promującej rogala świętomarcińskiego – podkreśla Marek Miętka, prezes sieci Piotr i Paweł.
Reklama

– Tak jak zapowiadaliśmy, tak robimy – zmieniamy się i restrukturyzujemy, wychodzimy do klientów ciekawą akcją marketingową. Piotr i Paweł wraca do swoich korzeni i chce stanowczo powiedzieć – byliśmy, jesteśmy i będziemy na rynku – dodaje.

- Piotr i Paweł prezentuje oryginalne ilustracje nawiązujące do postaci historycznych w obecności głównego bohatera, czyli rogala świętomarcińskiego. Oczywiście wszystko z przymrużeniem oka – podkreśla Aleksander Rosa, rzecznik sieci Piotr i Paweł. – Ważne jest dla nas hasło – „więcejpolski” oznaczający to, że rogal jest nie tylko lokalnym, wielkopolskim specjałem, ale przede wszystkim kulinarnym elementem polskiego dziedzictwa. Jeżeli wzbudzimy przy tym kontrowersje, tym lepiej – podkreśla. Piotr i Paweł to sieć, która sprzedaje ponad 25% ogólnej produkcji certyfikowanych rogali świętomarcińskich.

Bilboardy zawisną m.in. w Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Bydgoszczy, Radomiu czy Rzeszowie.
To nie koniec zmian i wyjścia do konsumentów, jakie szykuje sieć Piotr i Paweł – już niedługo startuje nowy program lojalnościowy i remodeling punktów sprzedaży z otwarciem nowego wzorcowego sklepu sieci w Poznaniu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.