Piotr i Paweł startuje z kampanią z blogerami kulinarnymi
Sieć sklepów Piotr i Paweł zaczęła roczną kampanię reklamową z udziałem autorów blogów kulinarnych Crust and Dust, Kuchenne Szaleństwa oraz Tomek Woźniak Gotuje.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
W kampanii z udziałem blogerów sieć Piotr i Paweł reklamuje różnorodne dania, które można kupić (ewentualnie ich składniki) w tych sklepach. Pierwsza odsłona, prowadzona w zeszłym tygodniu, promowała kuchnię meksykańską, a w kolejnych, cotygodniowych etapach będą prezentowane potrawy z różnych stron świata.
W akcji biorą udział twórcy trzech popularnych blogów kulinarnych: Magda i Adam Gendźwiłłowie (Crust and Dust), Tomek Woźniak (Tomek Woźniak Gotuje) oraz Dorota Indycka (Kuchenne Szaleństwa). Co miesiąc będą oni prezentować nowe wideo przepisy dostępne w serwisie atelier.piotripawel.pl oraz na youtube'owym kanale Piotra i Pawła.
Reklama