Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Piotr i Paweł testuje nowy program lojalnościowy "Po2jamy rabaty"

7 października w 19 sklepach sieci Piotr i Paweł został uruchomiony pilotażowo, nowy program lojalnościowy o nazwie "Po2jamy rabaty". Program objął w pełni takie miasta jak Kraków, Skawina, Niepołomice, Kielce, Łódź, Pabianice, Wrocław oraz Płock.
Reklama

Program w formule "Po2jamy Rabaty" daje możliwość wyboru pomiędzy opcją natychmiastowego rabatu, a opcją odkładania środków na karcie. Klienci mogą wykorzystywać odkładane na swojej karcie środki na zakup produktów ze specjalnego Katalogu Produktów za 50% ceny.

Korzystając z karty "Po2jamy Rabaty", cena półkowa produktu obniżana jest o 25% środkami pobranymi z karty Klienta , a do tego Piotr i Paweł podwaja rabat i obniża cenę jeszcze o 25% wartości produktu. W efekcie klient z kartą "Po2jamy Rabaty" za produkty z Katalogu Produktów, przy kasie płaci 50% ceny.

Przypomnijmy, ostatnio również Spar dokonał zmian w swoim programie lojalnościowym. Nowy regulamin zakłada, że klienci otrzymają punkt za każdą wydaną złotówkę w przypadku osiągniętego progu minimalnych zakupów, który będzie określany indywidualnie przez każdy sklep. Poszerzono również katalog nagród. Zmienił się także termin ważności punktów – został on wydłużony do 24 miesięcy, aby uczestnicy programu lojalnościowego mieli więcej czasu na zebranie punktów na nagrody o wyższej wartości.

Jak wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia 47% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. W porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które uczestniczą w więcej niż jednym programie oraz które są aktywne w programach. Najbardziej znanym  jest PAYBACK - aż 38% uczestników programów lojalnościowych deklaruje uczestnictwo w nim.

Uczestnicy programów lojalnościowych deklarują też większą aktywność: w zeszłym roku osób bardzo aktywnych, czyli takich, które znają swój status w programie (liczbę punktów) i starają się zawsze korzystać z programu było 29%, zaś w tym roku odsetek ten wzrósł do 38%.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum