Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Piotr i Paweł testuje skanery dla klientów

Sieć Piotr i Paweł uruchomiła w jednym ze sklepów testy skanerów. To już nie kasjer, ale klient sam zeskanuje swoje zakupy i włoży do koszyka - informuje finanse.wp.pl.
Reklama
Na razie testy prowadzone są w sklepie w podwarszawskim Brwinowie, gdzie na przełomie lipca i sierpnia przy wejściu stanęła szafa, z której po wcześniejszym zarejestrowaniu w systemie, a więc przyłączeniu się do programu lojalnościowego, można pobrać skaner.
Jednocześnie do nowego, samodzielnego robienia zakupów dostosowano sklepowe wózki. Zamontowano na nich miejsce na dokowanie skanera, z którym klient może ruszyć w sklepowe alejki. Każdy produkt, który wkłada do koszyka, musi samodzielnie zeskanować, a na urządzeniu wyświetla się coś w rodzaju paragonu: aktualna lista zakupów oraz ich ceny. Dzięki temu można na bieżąco kontrolować rachunek.

Joanna Przybylska, szef marketingu w Piotrze i Pawle mówi wp.pl, że widać duże zainteresowanie skanerami, z których w ciągu tygodnia skorzystało 150 klientów i za ich pomocą zrealizowano 4 proc. wszystkich transakcji sklepu. Dodaje, że sieć szacuje, iż poziom tych transakcji wyniesie docelowo 20 proc.

Dla klientów korzystających ze skanera przygotowano specjalnie dedykowane kasy, w których nie trzeba wyciągać wszystkich produktów z koszyka. Wystarczy, że kasjerowi odda się urządzenie i zapłaci. Urządzenie nazywa się Scaneo i opracowała je firma Motorola.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.