Piotr i Paweł wykorzystuje gazetkę do zmiany postrzegania sieci
Sieć sklepów Piotr i Paweł realizuje strategię repozycjonowania - spółka chce przestać być postrzegana jako sklep z wyższej półki dla zamożniejszych klientów, a zacząć pozycjonować się jako market na codzienne zakupy dla wszystkich klientów, niezależnie od zasobności ich portfela.
Aby osiągnąć zamierzony efekt, sklepy Piotr i Paweł zaproponowały klientom m.in. nową, specjalnie zaprojektowaną gazetkę promocyjną. Sieć supermarketów postawiła na agresywną obniżkę cen 16 produktów, liderów swoich kategorii produktowych. Właśnie te produkty od teraz będą znacznie bardziej promowane w gazetce Piotra i Pawła - każdy z nich zajmuje w folderze całą, pojedynczą stronę.
Elementem repozycjonowania cenowego Piotra i Pawła jest także przygotowane przez sieć nowe hasło reklamowe: "15 tysięcy produktów taniej inż myślisz". Bez zmian mają pozostać szerokość i głębokość asortymentu sieci oraz standardy obsługi i zarządzania sklepami. Jednocześnie sieć rozwija kategorię produktów pod marką własną: "Piotr i Paweł Zawsze Jakość" i produktów ekonomicznych pod brandem "Lubię:.
Sieć Piotr i Paweł na koniec maja miała w Polsce 105 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Matka 2014-06-06 02:38:13
Byłam raz w tym sklepie. Porażka. Wszystko niemal o połowę droższe niż u konkurencji. Z czym do ludzi....
-
Inżynier 2014-06-04 05:38:15
Obniżki? Ratunku. I tak dużo drożej niż w hipermarketach. Ten sklep był i będzie zawsze dla tych, którzy na cenę chleba i masła zwracać uwagi nie muszą.
- Nd 15:57 W Saragossie modne przychodzenie do barów w piżamach o godz. 6 rano w niedzielę
- Nd 09:56 Alibaba ma zapłacić 2,8 mld dolarów za naruszenie zasad konkurencji
- Nd 07:40 Co w e-commerce piszczy? Przypominamy najważniejsze wydarzenia tygodnia
- Nd 07:40 Jesteśmy po szczycie fali epidemii, ale liczba zakażeń nie będzie spadać szybko
- Nd 07:38 Ubiegły rok był dobry dla polskich start-upów
- Sb 16:02 W bytomskim centrum handlowym powstanie punkt szczepień
- Sb 15:58 TEDi najemcą nyskiej Dekady
- Sb 11:14 W Warszawie protest przedsiębiorców; policja zatrzymała Pawła Tanajno
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
Tesco znów zwalnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
-
Niebawem konsultacje ws. ROP. Przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2022 r.
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.