Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Piwo Roberta Makłowicza i Browaru Fortuna hitem sprzedaży

- Piwo Miłosław & Makłowicz ArcyIPA - nasz pierwszy wspólny trunek opracowany z Robertem Makłowiczem - cieszy się sporą popularnością. Już dziś widzimy, że dotychczasowa sprzedaż jest kilkukrotnie wyższa od naszych ostrożnych estymacji – mówi Krzysztof Panek, prezes zarządu Browaru Fortuna.
Reklama

ArcyIPA Miłosław & Makłowicz

ArcyIPA - chmielowe piwo z nutą soku z mandarynek z chorwackiej Dalmacji - ta specjalna edycja piwa opracowana została wspólnie przez
wielkopolski Browar Fortuna i znanego podróżnika i krytyka kulinarnego  Roberta Makłowicza. Piwo pojawiło się na półkach na początku kwietnia.

- Od kiedy skosztowałem soku z nadneretwiańskich mandarynek myślałem o tym, żeby połączyć ten smak z dobrej jakości polskim piwem. Cieszę się, że to się udało – mówi Robert Makłowicz.

Robert Makłowicz i marki spożywcze

Robert Makłowicz od kilku lat współpracuje z markami z branży spożywczej i okołospożywczej. Popularnością cieszą się sosy do potraw, przygotowywane wspólnie z marką Roleski. W sieci Biedronka klienci korzystają z rekomendacji win przygotowywanych przez Roberta Makłowicza i syna Mikołaja, który jest sommelierem - pod brandem „Makłowicz poleca”, a dla sieci Wild Bean Cafe - należącej do sieci stacji BP - Robert Makłowicz pod marką „Selekcja Makłowicz” przygotowuje propozycje dań ultra fresh, w tym kanapek i hot dogów premium.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum