Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pizza Hut testuje nowy format restauracji dine-in

– Rynek restauracyjny bardzo dobrze się rozwija. Polacy zmieniają tryb życia i jedzą coraz więcej poza domem. W porównaniu z Europą Zachodnią czy Stanami Zjednoczonymi, w Polsce częstotliwość jedzenia na mieście jest jednak wciąż 3-4 krotnie mniejsza. Mamy więc z jednej strony kogo gonić, a z drugiej strony pokazuje nam to potencjał rynku – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Damian Rybak, Brand Prezydent marki Pizza Hut.
Reklama

– W przyszłym roku przekroczymy liczbę 100 restauracji w Polsce. W tym roku otworzymy ok. 20 restauracji w różnych formatach. Wierzę, że ten wzrost w przyszłych latach będzie przyśpieszał. Rozwijamy zarówno duże restauracje dine-in z pełną obsługą kelnerską i pełnym doświadczeniem marki, jak i mniejsze formaty, takie jak Pizza Hut Express, które zapewniają szybką pizzę w 5 min oraz w wybranych lokalach pokrywają zapotrzebowanie na dostawy do domu – mówi Brand Prezydent marki.

Pizza Hut testuje obecnie nowy format restauracji dine-in ( z obsługą kelnerską). Pierwsza taka restauracja powstała w Arkadii w Warszawie. Kolejny taki lokal powstanie w CH Złote Tarasy. – Chcemy na początek otworzyć kilka restauracji w nowym koncepcie w Warszawie, by poznać reakcje naszych gości i dalej się rozwijać – tłumaczy Rybak.

Całość na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.