Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pizza Hut testuje nowy koncept

Pizza Hut rozpoczęła testowanie w dwóch lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych nowego konceptu restauracji. Będzie w nich można m.in. zamówić pojedynczy kawałek zamiast całej pizzy. Dzięki temu sieć chce przyciągnąć do swoich lokali więcej osób pomiędzy 20 a 40 rokiem życia - czytamy na dailymail.co.uk.
Reklama
Nowy koncept testowany jest od wtorku w mieście York w stanie Nebraska oraz w Pawtucket (stan Rhode Island). W restauracji w Nebrasce postawiono dodatkowo specjalne urządzenia, za pomocą których klient może samodzielnie zamówić sałatki i makarony. Jak mówią przedstawiciele Pizza Hut, w 2014 roku testowane będą również kolejne nowe rozwiązania.
Umożliwiając kupno pojedynczych kawałków (kosztujących po 2-3 dolary) zamiast całej pizzy, Pizza Hut stara się odpowiedzieć na ruchy konkurencji. Tego typu rozwiązanie zostało już wprowadzone m.in. w niektórych nowych amerykańskich lokalach sieci Domino's.
Pizza Hut, największa sieć restauracji na świecie, w samych Stanach Zjednoczonych posiada 6,4 tys. lokalizacji. W Polsce Pizza Hut liczy sobie 55 lokali.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum