Plac Unii w Warszawie zmienił operatora spożywczego. Francuzi za Polaków

Sieć Carrefour zdecydowała się otworzyć swój najnowszy sklep w Placu Unii. Dzięki temu mieszkańcy pobliskiego Mokotowa oraz pracownicy biurowi zyskają dostęp do szerokiej oferty ogólnospożywczej.
Carrefour za SAM
Carrefour w Placu Unii będzie zajmował powierzchnię prawie 3 000 mkw. i znajdzie się na poziomie -1 w miejscu poprzedniego operatora spożywczego (marka SAM).
Projektując nowy sklep, sieć bazuje na doświadczeniach z 25 lat działalności Carrefour na polskim rynku, dzięki czemu zapewni klientom szeroką i różnorodną ofertę dostępną w jednym miejscu. W asortymencie znajdzie się kilkanaście tys. produktów, w tym szeroki wybór produktów spożywczych, w tym bio, artykułów przemysłowych oraz tekstyliów. Ponadto wyróżniać go będzie szereg unikalnych w skali kraju rozwiązań handlowych oraz nowoczesnych usług ułatwiających zakupy.
– Carrefour przyspiesza ekspansję w Polsce i aktywnie poszukuje atrakcyjnych lokalizacji dla nowych sklepów. Dzięki modelowi omnikanałowemu i pięciu różnym formatom sklepów w naszym portfolio jesteśmy w stanie skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów w każdej lokalizacji – mówi Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji Carrefour Polska. – Już niebawem mieszkańcy stolicy będą mogli robić zakupy w nowym hipermarkecie Carrefour, który zostanie otwarty w Placu Unii. Będzie to jeden najnowocześniejszych sklepów wielkopowierzchniowych w tej części miasta. Jestem przekonana, że dzięki naszej bogatej i różnorodnej ofercie produktów, programom lojalnościowym pozwalającym oszczędzać pieniądze na każdych zakupach oraz innowacyjnym usługom dodatkowym, szybko staniemy się ulubionym sklepem pierwszego wyboru dla mieszkańców tej części Warszawy – dodaje.
Carrefour na Mokotowie
– Celem Placu Unii jest zapewnienie kompleksowej oferty zakupowej mieszkańcom Mokotowa oraz pracownikom naszych budynków biurowych. Sklep Carrefour będzie zapewniał największy asortyment ogólnospożywczy w najbliższej okolicy. Jesteśmy przekonani, że oferta Carrefour spotka się z dużym zainteresowaniem klientów, którzy dokonują zakupów w coraz bardziej świadomy sposób, zwracając uwagę przede wszystkim na jakość produktów i atrakcyjną cenę – dodaje Anna Szelc, Dyrektor Investment Management Invesco Real Estate w Polsce.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach.