Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Płacąc kartą klient wydaje więcej

O współpracy banków i sieci handlowych mówi Remigiusz Kaszubski, dyrektor Zespołu ds. Systemu Płatniczego i Bankowości Elektronicznej w Związku Banków Polskich.
Reklama
Współpraca detalistów i banków to przede wszystkim możliwość, znacznego zwiększenia obrotów dzięki synergii - banki zyskują nowych klientów, zaś sieci, oferując bardziej kompletną usługę, mogą przyciągnąć większą liczbę konsumentów.

Klient, płacąc kartą, dokonuje zawsze zakupów o większej wartości, niż płacąc gotówką, a jeśli nie stać go na wybrany towar, zawsze może wziąć w sklepie kredyt.

W najbliższych latach można się spodziewać dynamicznego rozwoju kart cobrandowych. Chodzi o to, że sieci handlowe przekonały się, iż wydawanie własnych kart płatniczych jest dla nich za trudne, bo wymaga odpowiedniej infrastruktury i know how, a taką wiedzę i możliwości mają banki. Sieci handlowe odeszły więc od kart własnych na rzecz wydawanych przez banki wspomnianych kart cobrandowych, które można wykorzystywać w programach lojalnościowych i promocjach sieci handlowych.

Bardzo intensywnie będą się rozwijać oferty kredytów detalicznych w sieciach handlowych. Dynamicznie rozwijać się będą płatności w internecie (e-przelew, karta płatnicza) - wraz z rozwojem handlu internetowego.

Reklama

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.