Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Plany marki Subway na 2014 r.

Otwieranie kolejnych punktów sieci oraz dalszy rozwój marki Subway Cafe - to plany firmy na najbliższy rok.
Reklama
W obecnej chwili na polskim rynku działa 86 punktów Subway. Przez ostatnie trzy lata liczba restauracji rozpoczynających działalność utrzymywała się na stałym poziomie - franczyzobiorcy otwierali około 20 nowych lokali rocznie. Marka szacuje, że ponad 40 proc. jej licencjobiorców to multifranczyzobiorcy - prowadzący więcej niż jedną restaurację.

Podobnie jak w roku ubiegłym marka ma w planach rozwój restauracji w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Będzie także stawiała nacisk na zaistnienie w przestrzeniach niestandardowych m.in. przy dworcach PKP i stacjach benzynowych. Kolejnym konceptem wprowadzonym i rozwijanym na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej jest Subway Café. Do czasu otwarcia pierwszych lokali w Polsce i na Węgrzech firma rozwijała koncept na terenie USA, gdzie pod jej szyldem działa 20 takich punktów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum