Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Płatność on-line za zakupy w aplikacji Polomarket

POLOmarket udostępnia swoim klientom prosty oraz szybki sposób opłacania zakupów online we własnej aplikacji. Pełna usługa Click&Collect obejmie wszystkie sklepy i cały asortyment sieci.
Reklama

Klient zamawiając produkty online w aplikacji, wybiera odpowiednią dla siebie lokalizację sklepu, płaci wygodnie i bezpiecznie w aplikacji oraz odbiera produkty w sklepie bez kolejki, tego samego dnia w dogodnych dla siebie „okienkach” czasowych.

Dzięki płatności online sieć w najbliższym czasie planuje wdrożenie usługi dostawy zakupów bezpośrednio do domów klientów we współpracy z wiodącym na rynku partnerem specjalizującym się w tego typu usłudze. Dodatkowo klienci robiący zakupy w aplikacji będą mieli możliwość ich odbioru w wyznaczonym miejscu na parkingu wybranego sklepu, bez wychodzenia z samochodu. Usługa POLOdrive wkrótce pojawi się w wybranych sklepach sieci na terenie całej Polski.

Po pierwszym na ogólnopolską skalę wdrożeniu w kwietniu b.r. zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną, sieć poszła o krok dalej. Dokonujący zakupów w aplikacji klienci, mogą je opłacić online korzystając ze wszystkich możliwych form płatności tj. karty płatniczej, szybkiego przelewu czy też blika. Partnerem sieci w tym zakresie i operatorem płatności jest PayU.

Aplikacja mobilna POLOmarket jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego w oparciu o tradycyjną POLOkartę. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum