Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

PMR: Dyskonty liderem rynku, prężnie rozwijają się również sieci niewielkich sklepów

W latach spowolnienia, handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce nadal wzrastał, wyróżniając się korzystnie na tle gospodarek europejskich. Rok 2011 to kolejny rok przejęć, które zmieniają układ sił na rynku, jak również rozwoju marek własnych, wkraczających do kolejnych segmentów rynku i do portfolio kolejnych graczy rynkowych - mówi Dominika Kubacka, analityk rynku handlu detalicznego o rynku spożywczym w Polsce w firmie PMR.
Reklama
- Dyskonty pozostają wiodącym pod względem dynamiki rozwoju segmentem, m.in. dzięki ekspansji i wynikom lidera rynku, sieci Biedronka. Pomimo dalszego spadku znaczenia małych sklepów spożywczych, które jako cały segment stopniowo oddają udziały w rynku nowoczesnym kanałom dystrybucji, prężnie rozwijają się sieci niewielkich sklepów, zwłaszcza te operujące w segmencie convenience oraz funkcjonujące w oparciu o franchising - podsumowuje Dominika Kubacka.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.