Po batonach Lewandowska i Chodakowska konkurują na rynku wody

Kinga Pienińska zyskała nieco na jakości, dzięki połączeniu zielonej etykiety z butelek szklanych ze zdjęciem kobiety znanym z wersji PET. Liternictwo zostało uproszczone. Z pewnością te zmiany są na lepsze, choć adresowane są do zupełnie innego konsumenta. Dotąd to była marka mainstreamowa. Teraz akcentuje trend prozdrowotny. Widać, że nowy właściciel - OSHEE kieruje komunikację do młodszego konsumenta - komentuje Ireneusz Korczyński.
Czy to wystarczy, żeby zmienić układ sił na rynku? Z drugiej strony etykieta Nałęczowianki też przeszła delikatną zmianę. Uproszczono ją, dodano różowe aple, które mogą dobrze kojarzyć się kobietom. Ten kolor też buduje dobre skojarzenia z macierzyństwem. Layout jest znacznie spokojniejszy. Do reklamy marki zaproszona została Ewa Chodakowska, której podobizna pojawiła się w Warszawie na citylightach, gdzie promuje Be Active Tour powered by Nałęczowianka, cykl warsztatów, które odbywają się w 15 miastach Polski z jej udziałem.