Po zakupy prezentów Polacy wybiorą się do hipermarketów

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2010 12:26

Hipermarkety i specjalistyczne sieci sklepów oraz internet to najbardziej popularne miejsca, w których Polacy dokonują zakupu świątecznych prezentów.

Sklepy wielkopowierzchniowe są częściej odwiedzane przez osoby w wieku 45-64 lata. Jednak kluczową rolę w szukaniu pomysłu na prezent i jego wyboru pełni internet. Tam Polacy oglądają wybrany towar, sprawdzają jego cenę w porównywarkach i ewentualnie dokonują finalnego zakupu.

Wśród najbardziej pożądanych i najczęściej wręczanych prezentów znajdą się kosmetyki i perfumy. Na kolejnych pozycjach znalazły się książki, odzież/obuwie, biżuteria/zegarki, płyty CD/muzyka a także słodycze, żywność i napoje. Polacy deklarują, że skupią się na prezentach praktycznych, ale tańszych niż rok wcześniej.

Zgodnie z deklaracjami Polacy wydadzą na święta 1800 zł, z czego 43 proc. przeznaczą na prezenty dla bliskich. Badanie Delloite przeprowadzono w Polsce na grupie 951 osób powyżej 18 roku życia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,32

  • Śr

    5,85

  • Min

    4,00

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.