Pociąg Tyskiego rusza w świąteczną trasę. Znamy atrakcje

Do wygrania są dwa przejazdy - na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy - ze stacją w Gdyni, a cała trasa w symboliczny sposób łączy dwie strony kraju. Podróż można wygrać w specjalnej aktywacji. Wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie: www.tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Tyski Pociąg Świąteczny zadebiutował w zeszłorocznej kampanii marki. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa.
Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.
Podczas czterech przejazdów pociągu: dwóch na trasie Tychy-Sosnowiec-Tychy i dwóch na trasie Gdynia-Tczew-Gdynia laureaci konkursu zorganizowanego przez markę będą korzystać z atrakcji w wagonach: barowym, sportowym i koncertowym. W programie przejazdów są m.in.: akustyczny występ Wiktora Dyduły, finalisty The Voice of Poland, nominowanego do Bursztynowego Słowika na Festiwalu Muzyki Polskiej w Sopocie, turnieje piłkarzyków oraz bar z unikatowym wnętrzem inspirowanym 400-letnią historią Tyskich Browarów Książęcych. Znakami rozpoznawczymi Tyskiego Pociągu Świątecznego są czerwone wagony i świetliste neony z hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”.
Idea kampanii nawiązuje do przeprowadzonej przez markę Tyskie w 2019 r. instalacji baru w windzie bloku na warszawskich Bielanach.
Za produkcję odpowiada The Production, konkursem zarządza Agencja Reklamowa Afekt, zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media, za kreację działań 360 odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.