Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Poczta Polska obniża cenę przesyłki, by wzmocnić pozycję na rynku e-commerce

Poczta Polska ruszyła od września z nową ofertą dla Allegrowiczów i wszystkich sprzedających towary przez interet. Dzięki specjalnym pakietom, jednostkowa cena przesyłki spada poniżej 3,6 zł.
Reklama

Sprzedaż pakietów prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej ecommerce.poczta-polska.pl. Poczta Polska doręczy pakiety z opakowaniem firmowym w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta. Nowa oferta ma wzmocnić pozycję spółki na rynku e-commerce.

– Zgodnie z naszą strategią do 2020 roku, głównym obszarem wzrostu firmy będą paczki, przesyłki kurierskie i cały łańcuch wartości dla e-commerce. Poczta Polska chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100 proc. – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum