Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Pod koniec roku ruszy centrum dystrybucyjne Stokrotki dla świeżych produktów

Stokrotka prowadzi intensywny proces optymalizacji logistyki, w której istnieje jeszcze duży potencjał do poprawy zarówno parametrów kosztowych, jak i jakościowych. Ważną decyzją w ramach tego procesu jest decyzja o uruchomieniu w IV kwartale 2015 roku lokalnego centrum dystrybucji w Lublinie, które będzie pełniło funkcję centrum dystrybucji dla szybkorotujących i świeżych produktów.
Reklama

W IV kwartale 2014 roku spółka Stokrotka kontynuowała procesy optymalizowania własnej logistyki. Spółka objęła całe zaplanowane zaopatrzenie sklepów własną logistyką. Pozostałe 15% - 20% zaopatrzenia to towary regionalne, mrożonki, pieczywo, które na sklepy są dostarczane bezpośrednio przez producentów i dostawców.

Sieć detaliczną Stokrotka na koniec 2014 roku tworzy łącznie 252 sklepy detaliczne, na koniec 2013 roku - 2011 sklepów. W IV kwartale 2014r otwarto 8 nowych sklepów: 7 sklepów w łasnych i 1 sklep franczyzowy, 1 sklep franczyzowy (1 sklep własny został zamknięty).

W tym roku sieć chce otworzyć nawet 140 sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.