Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Podwieszane reklamy POS gorącym trendem wśród producentów FMCG

Przed świętami część klientów postawiło na niestandardowe rozwiązania reklamowe w sklepach (takie jak np. hangery, czyli elementy podwieszane), choć wciąż bardzo popularne są nośniki takie jak bramy, stoppery i naklejki podłogowe. Na stale na półkach sklepowych zagościły też podświetlane stoppery typu LED - mówi Bartosz Domaradzki z In-Store Media Polska.
Reklama


Hangery, czyli elementy podwieszane w różnych częściach sklepu wzmacniają komunikację produktową i uzupełniają promocyjną strefę alei, zaś podświetlenia typu LED dodatkowo wyróżniają produkt czy to na półce, czy w nogach bramy wejściowej do alei produktowej. Bramy i naklejki podłogowe zapraszają konsumenta do alejki.

Grupa in-Store Media rrealizuje kampanie dla producentów FMCG działających na polskim rynku, stale wprowadzając innowacje w zakresie komunikacji POS w sieciach. W 2018 roku firma przeprowadziła ponad 300 kampanii w ponad 3200 punktach sprzedaży.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum