Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

POHiD: Sieci handlowe chcą wydać na kampanię "Jem, bo polskie" ok. 20 mln zł

POHiD szacuje, że sieci handlowe przeznaczą na sfinansowanie kampanii "Jem, bo polskie" ok. 20 mln złotych. Zakłada się, że w trakcie trwania projektu, zakrojonego na czas pomiędzy 1 października a 31 grudnia br., uda się uzyskać ok. 15-20 proc. wzrost sprzedaży i zredukować część powstałej nadpodaży owoców.
Reklama
1 października 2014 r. ruszyła kampania promocyjna „Jem bo polskie", organizowana pod auspicjami Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. W kampanii biorą udział firmy handlowe należące do POHiD, tj. Auchan Polska, Carrefour Polska, Galec (Leclerc), Jeronimo Martins Polska, Lidl Polska, Kaufland Polska Markety, Metro Group/Makro Cash&Carry, Schiever Polska, Selgros Polska, Tesco Polska, Żabka Polska.

Kampania ma zachęcić konsumentów do zwiększenia zakupów polskich jabłek i tym samym - poprzez zwiększenie obrotu - wesprzeć producentów w zderzeniu z trudną sytuacją nadpodaży.

Na potrzeby kampanii stworzono identyfikujące logo „Jem bo polskie", wykorzystywane w materiałach marketingowych firm oraz materiałach komunikacyjnych POHiD. Logo umieszczane będzie: w gazetkach reklamowych i katalogach promocyjnych, w spotach radiowych i telewizyjnych, na billboardach, przy oznaczaniu stoisk i ekspozycji na powierzchniach handlowych, na plakatach w sklepach, na stronach internetowych

Projekt ma charakter otwarty i akceptuje się przystąpienie doń firm handlowych nie należących do POHiD.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.