Polacy amatorami słodkości

Aż 96 proc. Polaków nie odmawia sobie słodkości. Najchętniej wybieramy czekoladę (46%) i produkty z jej dodatkiem - informuje Arla Protein powołując się na Badanie ARC Rynek i Opinia. Z kolei z wyliczeń serwisu portalspozywczy.pl wynika, że w pierwszym półroczu 2018 roku produkcja czekolady i wyrobów czekoladowych wzrosła o 11,5 proc.
Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia słabość do słodyczy to nasza cecha narodowa. Dla części słodycze są formą nagrody (7%) i sposobem na poprawę nastroju (12%), jednak niemal co dziesiąty Polak wybiera je kierując się również ich składem. Nic dziwnego, skoro już 62% Polaków regularnie uprawia sport (Badanie Kantar TNS na zlecenie Benefit System ).
Z kolei z wyliczeń serwisu portalspozywczy.pl na podstawie danych GUS wynika, że w pierwszym półroczu 2018 roku produkcja czekolady i wyrobów czekoladowych wzrosła o 11,5 proc. wobec takiego samego okresu 2017 roku i wyniosła łącznie 199 tys. ton.
Z danych GUS i wyliczeń serwisu portalspozywczy.pl wynika także, że produkcja samej czekolady (łącznie z czekoladą białą) w ciągu sześciu miesięcy 2018 roku wzrosła rok do roku o 12,8 proc. i wyniosła 127 tys. ton.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 11:53 Unilever: Globalna konsumpcja wzrośnie w 2022 roku
- 11:35 W grudniu sprzedaż w sklepach małoformatowych o 2,5 proc. niższa rdr
- 11:31 Wasz Sklep Spar myśli o otwieraniu mniejszych formatów
- 11:27 Żabka On - nowy projekt największej w Polsce sieci convenience
- 10:54 Starcom z obsługą marki Tarczyński
- 10:46 Obecny lockdown niszczy nadzieje na sezon wyprzedażowy
- 10:42 Nowa handlowa danina: stawki, wyłączenia i deklaracje
- 10:23 Jarosław Baran prezesem Orlen China
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.