Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polacy chętniej sięgają po marki własne. Co znajdziemy wyłącznie w Netto?

Ogólnopolska sieć handlowa Netto rozpoczyna drugą odsłonę akcji komunikacyjnej, w której prezentuje rozpiętość swojego portfolio, obejmującą produkty marek własnych, dostępnych wyłącznie w sklepach Netto, oraz produkty ogólnodostępnych na rynku marek.
Reklama

 

Jakie produkty znajdziemy tylko w Netto? 

Wśród produktów, które występują wyłąscznie w sieci Netto jest: sztuka Mięsa i Mistrz Rohus (produkty mięsne), Miletto (wyroby mleczne i nabiałowe), Harvest Best (mrożonki i konserwy warzywne), La Campagna (makarony oraz sosy i dania gotowe), Bobik i Kiciuś (jedzenie dla zwierząt) czy Shine (chemia gospodarcza), to tylko przykłady marek, które dostępne są wyłącznie w Netto.  

 

Polacy chętniej sięgają po marki własne

Jak pokazują prognozy oraz aktualne badania NielsenIQ, Polacy coraz chętniej sięgają po towary sygnowane przez marki powstające na zlecenie konkretnych sieci handlowych. Porównując wydatki na artykuły spożywcze i chemiczne, te na produkty marek własnych stanowią 21 proc. wszystkich. Co więcej, zaobserwowano, że sprzedaż marek sieciowych rośnie szybciej niż produktów markowych i cały rynek FMCG.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum