Polacy coraz chętniej kupują wina w dyskontach

Autor: Gazeta Wyborcza 28 grudnia 2010 09:55

W ostatnim roku co piąta złotówka przeznaczona na zakup wina wydawana była w dyskontach - informuje Gazeta Wyborcza.

W Biedronce można kupić za 29,99 zł Morando Barolo 2005, podczas gdy w specjalistycznych sklepach za ten trunek trzeba zapłacić 130 zł. Chilijskie Casillero del Diablo z Biedronki to wydatek 29,99 zł, czyli o 10 zł mniej niż w innych sklepach.

Jak informuje Gazeta Wyborcza cena wina Rioja wynosi w delikatesach lub w specjalistycznych sklepach od 50 do ponad 200 zł. W Lidlu to wino było dostępne w akcji promocyjnej za 29,99 zł.

Rocznie Polacy wydają na wino 1,7 mld zł. Spożycie tego trunku rosło u nas w latach gospodarczej prosperity po 15 proc. rocznie. A w okresie spowolnienia gospodarki tempo wzrostu spadło do kilku procent. Udział dyskontów w rynku wina w Polsce będzie dynamicznie rósł.

Zobacz ceny w sklepach Lidl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6821
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,15

  • Śr

    2,66

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.