Polacy coraz dłużej pozostają na utrzymaniu rodziców
Polacy usamodzielniają się coraz później. Ponad 40 proc. osób powyżej 50 lat przyznaje, że mieszkają z nimi dzieci - pisze "Rzeczpospolita".
Młodzi, ale już dorośli Polacy coraz dłużej pozostają na utrzymaniu rodziców. Prawie 60 proc. osób powyżej 50 roku życia przyznaje, że co miesiąc daje pieniądze dzieciom lub wnukom. Nie są to kwoty duże. Najczęściej od 100 do 400 zł. Tyle daje najbliższym 17 proc. badanych przez Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Powyżej 400 zł daje dzieciom 13 proc. badanych, a 12 proc. poniżej 100 zł. Gotówka to nie jedyna forma pomocy. Z badań wynika również, że 34 proc. respondentów wciąż mieszka ze swoimi dziećmi w jednym gospodarstwie domowym, a 8 proc. z wnukami.

- 13:49 Sucharki z dodatkiem oleju rzepakowego od firmy Mamut
- 13:38 Właściciel pubu w Warszawie: nie miałem na opłacenie koncesji na alkohol
- 13:23 Tragiczny rok zamknięcia gastronomii
- 13:00 UOKiK: Nieprawidłowości w co piątej partii leżaczków i przewijaków
- 12:51 OEX Cursor obsługuje reklamacje towarów w Makro
- 12:35 Badanie: 9 na 10 respondentów jest gotowych na zmianę pracy
- 12:29 Mars z globalną kampanią na rzecz równości płci
- 12:19 Nestlé organizuje praktyki dla studentów
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.