Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Polacy wrócili do zakupów mięsa z lady

- Widzimy, że konsumenci znowu wrócili do zakupów mięsa z lady. Biorąc pod uwagę nowe przepisy opakowaniowe, które nas czekają, rozwijanie tego modelu przez sieci to doskonały pomysł - mówi nam Janusz Rodziewicz, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP.
Reklama


Prezes SRW RP przyznaje, że rynek wołowiny rządzi się obecnie dziwnymi prawami.

- Nie ma obecnie na rynku większego importera, który by go zdominował. Dziś eksportujemy wołowinę tylko do Unii Europejskiej. Ceny są obecnie rewelacyjne dla hodowców, w związku z czym niektórzy z nich przetrzymują zwierzęta licząc, że cena jeszcze bardziej wzrośnie. Polacy jedzą trochę więcej mięsa wołowego - mówi.

Janusz Rodziewicz zauważa, że znów rośnie sprzedaż mięsa i wyrobów z lad chłodniczych.

- To bardzo dobry kierunek i widzimy, że konsumenci znowu wrócili do zakupów mięsa z lady. Biorąc pod uwagę nowe przepisy opakowaniowe, które nas czekają, rozwijanie tego modelu przez sieci, m.in. Polomarket i Dino to doskonały pomysł - dodał.

Całość na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.