PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Połączenie restauracji i sklepu mięsnego przyjmuje się na rynku

www.portalspozywczy.pl 31 sierpnia 2020 11:34

Steakownie szybko przyjęły się na rynku. To połączenie sklepów z restauracją, gdzie sprzedaje się najwyższej jakości wołowinę dojrzewającą, a także przyrządzone na miejscu steki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartosz Jankowiak, prezes zarządu ZM Warmia.

Bartosz Jankowiak wyjaśnia, że Steakownie to połączenie sklepów z restauracją, gdzie sprzedaje się najwyższej jakości wołowinę dojrzewającą, a także przyrządzone na miejscu steki.

- Konsumenci szukają miejsc gdzie mogą zjeść polską wołowinę dojrzewającą. O ile w restauracjach serwuje się zazwyczaj trzy, cztery rodzaje steków, u nas klient może wybierać z kilkunastu rodzajów, które są eksponowane w przeszklonej ladzie. Klient wybiera odpowiednią grubość steka, a także stopień jego wysmażenia. Nasi Stekmistrzowie chętnie dzielą się wiedzą na temat pochodzenia mięsa, jak również sposobów jego przyrządzenia. W Steakowni również można kupić surowe mięso i przyrządzić je dopiero w domu - dodaje.

Obecnie działa pięć Steakowni w całej Polsce: w Biskupcu, Olsztynie, Giżycku, Warszawie i Gdańsku.

- W najbliższym czasie szykujemy przeniesienie Steakowni w Olsztynie do nowego, większego lokalu, dzięki czemu będziemy mogli przyjmować dużo więcej gości niż dotychczas. Lokal będzie naszą wizytówką w stolicy Warmii i Mazur - wskazuje Jankowiak.

Prezes ZM Warmia zauważa, że klienci potrzebują ciągle nowych przepisów na ciekawe dania i mają ogromną ochotę na eksperymentowanie w kuchni.

- Dlatego uruchomiliśmy „Akademię Kulinarną Mistrza Marka”, w której kierownik działu rozbioru ZM Warmia Marek Markuszewski, ekspert specjalizujący się w wołowinie, współpracujący z Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, a przede wszystkim wielki pasjonat gotowania, tłumaczy klientom w naszych sklepach firmowych po czym poznać dobrą wołowinę, jak ją piec i gotować, żeby miała doskonały smak i kruchość, dzieli się przepisami. Wskazuje zalety spożywania mięsa wołowego, podkreśla jego wartości odżywcze. Akcja ma ogromny walor edukacyjny. Klienci wracając do naszych sklepów przyznają, że w końcu wiedzą jak dobrze przyrządzić wołowinę, że poznali jej prawdziwy smak. A co najważniejsze dodają, że nie jest to takie trudne, jak mogłoby się wydawać - podsumowuje.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6586
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,49

  • Śr

    1,29

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.