Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Półka zdrowia w Netto coraz szersza

Netto poszerza ofertę produktów w ramach tzw. półki zdrowia.
Reklama

– Zdrowa żywność niezmiennie zyskuje na popularności, a rozwój kategorii to nie kwestia chwilowej mody, a rosnącej świadomości żywieniowej i zapotrzebowania. To zresztą jest skorelowane z jej dostępnością – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.

W każdym sklepie tej sieci znajduje się „półka zdrowia”, a w jej ramach dostępny jest szeroki wybór produktów bio/eko, bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych.

Z początkiem lipca w sklepach Netto pojawiły się kolejne produkty, które uzupełniły dotychczasową ofertę. Tym samym kategoria bez cukru poszerzyła się m.in. o wafle bez cukru Wawel, podpłomyki bez cukru Kupiec, Andruciki bez cukru Marta, ciasteczka owsiane kakaowe Vitally Food, galaretki Fresh & Fruity bez cukru, dżem słodzony ksylolitem Stovit czy Sugarel Stevia Krüger dla diabetyków. Z kolei w ramach asortymentu bio i eko w sprzedaży pojawiły się m.in. ekologiczna kasza manna razowa Symbio, groszek bio Manfuso czy bio musy Tymbark.

„Półka zdrowia” w Netto obejmuje już łącznie blisko 160 produktów. Wśród nich ponad 70 z kategorii bio/eko, w tym tych marki własnej GoEKO.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum