Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polkomtel inwestuje w startup lojalnościowy Michała Niemczyckiego

Polkomtel został strategicznym partnerem Freebee, startupu oferującego rozwiązania lojalnościowe, oparte o technologie mobilne oraz kartę plastikową. Razem z Freebee lokalne firmy mogą tworzyć własne, dostosowane do potrzeb programy wzajemnościowe. Swoje Freebee prowadzi prawie 500 miejsc z kilkunastu różnych branż (restauracje, sklepy, kawiarnie, księgarnie).
Reklama
- Tradycyjne programy lojalnościowe nie budują relacji między marką a konsumentem. Klient ma dosyć ciułania punktów w nieskończoność, a przy zakupie 10. kawy niekoniecznie chce już tylko 11. gratis. Dlatego powstało Freebee - mówi Michał Niemczycki, wiceprezes zarządu New Media Ventures, właściciela Freebee.

-  Dotychczasowy model lojalnościowy zakłada, że to głównie klient jest lojalny wobec danej marki. Tymczasem w każdym programie Freebee nagrody muszą być w zasięgu ręki, związane z ofertą danego miejsca. Dbamy też o to, aby była choć jedna nagroda niestandardowa, relacyjna, która pozwala klientowi przeżyć unikalne doświadczenie związane z marką i wyrażające charakter danej firmy. Na przykład warszawska restauracja AIOLI daje możliwość skomponowania własnej pizzy - danie na tydzień zostaje umieszczone w menu, a jego pomysłodawca zarabia 1 zł od każdego zamówienia. W Księgarni Baczyńskiego klient może zostać bohaterem książki, a w Pizzerii Don Corleone w Kwidzynie być obsługiwanym w pierwszej kolejności, niczym prawdziwy szef mafii - dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum