Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Polmlek reklamuje mleko Łagodne

1 października startuje intensywna kampania telewizyjna mleka Łagodne firmy Polmlek. Kampania ma charakter informacyjny a jej celem jest przedstawienie kluczowych benefitów produktu, którymi są: obniżona o 80 proc. wartość laktozy, lekkostrawność, naturalnie słodki smak oraz wartości odżywcze zwykłego mleka.
Reklama

Spot 30" i 15" będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych TVN, Polsat, TVP i TV4. Hasłem kampanii jest „Mleko Łagodne dla każdego, bez wyjątku!"

Mleko Łagodne należy do portfolio Grupy Polmlek. Dzięki formule obniżonej o 80 % wartości laktozy jest delikatne dla żołądka, ma naturalnie słodki smak i dobrą tolerancję przez osoby mające problemy trawienne. Jednocześnie, niewielka wartość laktozy sprawia, że zawarty w mleku wapń jest lepiej przyswajalny. Problem nietolerancji laktozy dotyka coraz więcej osób dorosłych i często jest zaburzeniem trudnym do zdiagnozowania. Mleko ŁAGODNE jest jedynym na polskim rynku mlekiem o obniżonej o 80% wartości laktozy.

Za kreację spotów reklamowych oraz key visuala odpowiedzialna jest krakowska agencja S4. Planowanie i zakup mediów powierzony został agencji Starcom.

Kampania telewizyjna potrwa 5 tygodni i będzie wspierana reklamą w prasie branżowej, internetem, animacjami oraz degustacjami w nowoczesnym kanale sprzedaży. Projekt jest częścią realizowanego przez firmę Polmlek rebrandingu oraz systematyzowania portfolio Grupy.
Prezentowane w spocie logo Polmlek zostało marką parasolową i docelowo ma zastąpić marki lokalne działające w obrębie Grupy Polmlek.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.