Polmlek z kampanią edukującą konsumentów
W maju rozpoczęła się kampania telewizyjna Polmleku pt. „Po prostu smacznEKO!” pogłębiająca świadomość ekologiczną konsumentów. Choć na półkach sklepowych oferta BIO jest coraz szersza, nadal niewiele osób wie, co w praktyce oznacza EKO. Polmlek chce to zmienić.
Projekt pogłębiania wiedzy na temat sera żółtego gouda, edamskiego, morskiego, sera mozzarella masła i mleka ekologicznego ma zwiększyć rozpoznawalność i poprawić wizerunek produktów ekologicznych oraz rolnictwa ekologicznego. Dzięki dofinansowaniu działania ze środków Unii Europejskiej - PROW na lata 2014-2020 całość kampanii obejmuje nie tylko telewizję, ale też radio, internet, prasę, outdoor, degustacje, obecność na targach, pokazy kulinarne czy prezentacje.
Motywem przewodnim kampanii jest historia hodowcy krów. Z jego gospodarstwa ekologiczne mleko trafia do mleczarni, gdzie powstają produkty z linii Polmlek EKO. - Przygotowaliśmy także cykl artykułów prasowych, który prezentuje tajniki oznakowania produktów bio, eko, organic i wyjaśnia, co w praktyce oznaczają zasady produkcji ekologicznej- dodaje Marta Tomaszewska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek.
Przeczytaj także:
Jednocześnie w portfolio Polmlek pojawiły się produkty oznaczone właśnie znanym „euroliściem”, a gama EKO pojawi się wkrótce na półkach sklepowych.

- 20:30 Kaufland zmieni paragony również w Polsce?
- 20:19 Rusza inwestycja Napollo w Gorzowie Wlkp. Wśród najemców Biedronka i Pepco
- 18:07 Z Coca-Coli do Juice Plus - Stuart Kronauge CEO w firmie Juice Plus+
- 17:58 Semeniuk: obniżka VAT dla gastronomii pozytywnie wpłynie na branżę
- 17:21 Poczta Polska zatrudnia więcej kobiet niż mężczyzn, średni staż pracy to 17 lat
- 17:20 Grupa Żywiec: W ciągu kilku tygodni zebraliśmy 40 tys. butelek zwrotnych
- 16:42 W Finlandii rozpoczął się 3-tygodniowy lockdown
- 16:33 Prezes ZUS: przygotowujemy wypłaty czternastej emerytury
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
-
Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Rząd: Polsce przysługuje prawo wniesienia skargi do Trybunału Sprawiedliwości UE ws. czeskich półek
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.