Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polomarket liczy na większe obroty dzięki współpracy z marką Batycki

Od 3 lutego w sklepach POLOmarket dostępne są produkty marki Batycki. Za każde wydane w sklepie 20 zł klienci będą otrzymywali jedną naklejkę. Po zebraniu 18 naklejek, czyli wydaniu 360 zł na zakupy, można nabyć wybrane produkty z kolekcji „Batycki” z rabatem do 60 proc.


Reklama

Klienci POLOmarketu będą mogli nabyć torebki od 129 zł. W ofercie sklepu znajdują się również kosmetyczki, breloki do kluczy, a także portfele dla kobiet i mężczyzn.

Promocja trwa od 3 lutego do 12 kwietnia br. Produkty będą dostępne do wyczerpania zapasów.

Przypomnijmy, podobne akcje promocyjne organizowała firma Lidl. Pod koniec 2015 r. sieć oferowała książkę kucharską "Ryby są super" z 80 przepisami na ryby i owoce morza. Aby zdobyć 1 egzemplarz należało zebrać sześć naklejek za zakupy o wartości minimum 50 zł (w sumie 300 zł).

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum