PARTNER PORTALU

Polomarket rozwija usługi mobilne

www.portalspozywczy.pl 22 kwietnia 2021 15:24

Pandemia przyspieszyła proces rozwoju naszych usług mobilnych i nie wstrzymała uruchamiania nowych obiektów handlowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartosz Pietruszka, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Polomarket.

Co musieli państwo wdrożyć przez pandemię? - W trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników, od momentu pojawienia się na terenie Polski pierwszych przypadków zakażeń koronawirusem, natychmiastowo podejmowaliśmy wszelkie działania zwiększające bezpieczeństwo. Stosowaliśmy się - i nadal to robimy - nie tylko do zaleceń służb sanitarno-epidemiologicznych, ale wprowadzaliśmy także dodatkowe nadzwyczajne środki ochrony - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartosz Pietruszka, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Polomarket.

- Jako jedna z pierwszych sieci, już w połowie marca ubiegłego roku, przy wszystkich stanowiskach kasowych i przy ladach mięsnych wyznaczyliśmy strefy bezpieczeństwa, a chwilę później zamontowaliśmy przegrody z pleksi oddzielające klientów od kasjerów. Wszyscy nasi pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni oraz wyposażeni w jednorazowe rękawiczki, maski, przyłbice i środki do dezynfekcji zarówno stanowisk pracy, jak i osobistej. Na wyposażeniu wszystkich sklepów w strefach wejścia znajdują się stacje do dezynfekcji rąk. Cały czas na teranie sklepów prowadzona jest także kampania informacyjna, przypominająca zasady zachowania bezpieczeństwa - dodaje. 

- Pandemia przyspieszyła także proces rozwoju naszych usług mobilnych. W kwietniu 2020 roku, wykorzystując naszą aplikację uruchomiliśmy e-sklep w modelu click&collect. Usługa „zamawiaj w aplikacji i odbieraj w sklepie” działa we wszystkich, ponad 280 sklepach naszej sieci w całej Polsce i dotyczy całego asortymentu. Rozszerzyliśmy ją o płatności online oraz o usługę POLOdrive, dzięki której klienci mogą odbierać bezpiecznie zamówione w aplikacji zakupy w wyznaczonych kasach, a w niektórych miastach także w miejscach przed sklepami, bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Wpływ tych rozwiązań na poprawę bezpieczeństwa zakupów jest według nas istotny i wynika przede wszystkim z ograniczenia liczby klientów oraz czasu ich przebywania na sali sprzedaży - tłumaczy Bartosz Pietruszka.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8878

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,86

  • Min

    3,10

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.