Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polomarket rusza z maskotkowym programem lojalnościowym

Maskotki z Wesołej Zagródki od 19 lutego będą dostępne w POLOmarkecie w ramach akcji lojalnościowej. Aby zdobyć zwierzaki, należy robić regularne zakupy i kolekcjonować naklejki.
Reklama


Za każde wydane 30 zł przysługuje 1 naklejka. Także za zakup oznaczonego produktu klienci otrzymają specjalną naklejkę. 50 naklejek (zakupy za 1500 zł) uprawnia do odebrania maskotki za darmo, 25 – do zakupu w promocyjnej cenie wynoszącej 24,99 zł. Wybrane zwierzaki można również nabyć, nie zbierając naklejek, w regularnej cenie – 49,99 zł.

Maskotki Wesoła Zagródka to licencjonowane produkty firmy TCC. W ofercie POLOmarketu pojawi się Koń Franek, Osiołek Maurycy, Krówka Matylda, Koziołek Felek, Świnka Klementynka, Owca Gabrysia, Kurczak Kostek i Piesek Bolek, czyli zwierzęta typowe dla polskiej wsi.

– Znajomość oraz duma z bogactwa naturalnego naszego kraju dobrze korespondują z tym, co ceni i chce promować sieć. Stąd pomysł na kampanię lojalnościową z wykorzystaniem maskotek przedstawiających mieszkające w naszym kraju zwierzęta – tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing, firmy odpowiedzialnej za powstanie konceptu kampanii.

Promocja trwać będzie od 19 lutego do 29 kwietnia lub wyczerpania zapasów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum