Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polomarket stawia na produkty made in USA

Sieć Polomarket organizuje czwarty tydzień tematyczny - tym razem amerykański.
Reklama

– Odkrywaliśmy już z naszymi klientami kuchnię francuską, bałkańską i iberyjską. Teraz nadszedł czas na daleką podróż za ocean, i to nie tylko do USA, ale także Kanady i Meksyku - mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Od 16 do 29 września POLOmarket zaproponuje m.in. królika, wołowe burgery, stek z rostbefu. Na  sklepowych półkach pojawią się również fasola pinto, soczewica i kukurydza.

W ofercie znajdą się również produkty kuchni meksykańskiej. Wśród nich pierożki meksykańskie oraz meksykańskie ciasto bananowe.

W każdym sklepie POLOmarket sięgnąć można po ulotkę z przepisami na różne smakołyki. Amerykańskie inspiracje kulinarne znajdą się także na stronie internetowej www.polomarket.pl oraz na POLOmarketowym profilu facebookowym.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum