Polomarket z 3-proc. wzrostem sprzedaży w 2015 r. W tym roku stawia na przebudowę asortymentu

- 2015 to był kolejny rok, kiedy obserwowaliśmy zmiany w ofercie dyskontów – wzrost udziałów produktów markowych i wyższej jakości oraz artykułów świeżych. W efekcie sieci tego formatu coraz bardziej upodabniają się asortymentowo do supermarketów. Ma to wpływ również na nasze działania. Klienci poszukują produktów lepszej jakości, cena nie jest już jedynym czynnikiem decyzyjnym. Dlatego w POLOmarkecie konsekwentnie i zgodnie ze strategią stawiamy na kategorie produktów świeżych takich jak mięso, warzywa, owoce, nabiał czy pieczywo, a jednocześnie pracujemy nad rozwojem wysokojakościowych i atrakcyjnych cenowo marek własnych - mówi dyrektor.
Zdaniem dyrektora sieci POLOmarket rok 2015 pokazał, że klienci oczekują czegoś więcej niż tylko zapełnienia koszyka codziennymi zakupami. Stąd poszukiwanie innych, niestandardowych działań.
- Wszystkie sieci poza stałą ofertą wprowadzają akcje lojalnościowe czy tematyczne. W POLOmarkecie świętowaliśmy z klientami 18 urodziny sieci, poszerzyliśmy też ofertę o artykuły spożywcze z egzotycznych kuchni w ramach akcji Dookoła Świata. W tym roku chcemy skupić się przede wszystkim nad przebudową asortymentu, stawiając mocno na produkty z silnym wyróżnikiem jakościowym, jako podstawowy element budowania lojalności naszych klientów i pozyskania nowych. Chcemy także bardzo mocno rozwijać segment marki własnej, który docelowo ma wyróżniać ofertę sieci. W nadchodzącym roku planujemy też dalszy zrównoważony rozwój organiczny, zakładający uruchomienie około 30 nowych obiektów w całej Polsce. Niezależnie od nowych lokalizacji, będziemy kontynuować proces rewitalizacji starszych obiektów, dostosowując je do najnowszego standardu, zapewniającego klientom przede wszystkim wygodę i komfort zakupów - podsumowuje Michał Seńczuk.