Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Połowę sprzedaży Delikatesów Centrum generują użytkownicy programu lojalnościowego

Ok. 50% sprzedaży Delikatesów Centrum jest generowanych przez użytkowników Delikarty.  W pierwszym półroczu 2020 r. Delikarta miała 1.9 mln użytkowników. W 2019 r. było to 1,7 mln użytkowników.
Reklama

Firma rozpoczęła testy Delikarty pod koniec 2016 roku. 

Program ma za zadanie zapewnić klientom niższe ceny na wybrane produkty (towary oznaczone pomarańczowym znakiem Delicena), dedykowane kupony promocyjne oraz specjalne zniżki na smaki tygodnia. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum