Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Polscy konsumenci nie korzystają z technologicznych nowinek

Polscy konsumenci w niewielkim stopniu wykorzystując pełnię możliwości nowinek technicznych - wynika z badania zrealizowanego przez Federację Konsumentów.
Reklama
80 proc. ankietowanych ogląda filmy w telewizji, 27 proc. wypożycza lub kupuje książki w księgarniach, a 71 proc. słucha muzyki w radiu. Polacy używają komputerów głównie do pracy (ponad 50 proc. codziennie lub ponad dwa razy w tygodniu), komunikacji i czytania wiadomości (ponad 70 proc.). 60 proc. pytanych deklaruje, że w ogóle nie gra w gry komputerowe, 73 proc. nie czyta w nim książek ani e-booków; 37 proc. nie ogląda na komputerze filmów. Konsumenci korzystający z urządzeń mobilnych typu smartfon, choć oferują one rozszerzone możliwości korzystania z rozrywki, nadal najczęściej wykorzystują je do tradycyjnych funkcji zwykłych telefonów. 76,7 proc. ankietowanych posiada dostęp do Internetu w swoich domach; 52 proc. loguje się do sieci codziennie. Około jednej dziesiątej przebadanych konsumentów należy do grupy wykluczonych cyfrowo, bo nawet nie wie, gdzie może z Internetu skorzystać. Badanie ankietowe "Zachowania konsumentów na rynku mediów i nowych technologii" zrealizowane przez Federację Konsumentów odbyło się na przełomie października i listopada 2014 r. w oddziałach organizacji w całym kraju, na próbie 1500 osób.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.