Polska firma kosmetyczna spodziewa się dużych wzrostów sprzedaży
W maju 2022 roku Miraculum S.A. szacuje przychody ze sprzedaży netto na poziomie 3,91 mln zł, co stanowi wzrost o 96 proc. w stosunku do maja 2021 roku, kiedy wyniosły one niecałe 2 mln zł.

Dobry czas spółki Miraculum - rosną przychody, fot. za Facebook/Miraculum Cosmetics
Reklama
Narastająco, w okresie styczeń-maj 2022 roku spółka szacuje przychody ze sprzedaży netto na poziomie 17,55 mln zł, co stanowi wzrost o 58 proc. w stosunku do okresu styczeń-maj 2021 roku, kiedy to wyniosły one 11,05 mln zł.
Miraculum skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama