Polska Gościna na półkach Carrefour przed świętami
Carrefour rozszerza swoją ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci. Nowe produkty pochodzą od lokalnych, polskich producentów. Wprowadzenie nowej marki na wyłączność to odpowiedź Carrefour na zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków, którzy poszukują oszczędności na zakupach.

Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność, fot. mat. prasowe
Reklama
W kryzysie produkty marek własnych i marek na wyłączność biją rekordy popularności. Polacy przekonali się do tych nich, bo przy podobnej jakości co produkty znanych marek, oferują cenę niższą nawet o 30%. Carrefour dostrzegając te trendy rozbudowuje swoją ofertę już blisko 4000 marek własnych o nową linię premium, skierowaną do smakoszy dań tradycyjnej kuchni polskiej.
Polska Gościna oferuje ponad 30 produktów, a wśród nich wędliny i kiełbasy, różnego rodzaju sery: korycińskie, smażone, z Zakopanego, a także ciasta takie jak makowiec, piernik czy sękacz. Oferta obejmuje także miody, soki w szklanych butelkach czy warzywa konserwowe.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama