Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polska pierwszym europejskim krajem, który testuje nowe usługi McDonald's

McDonald’s Polska od 11 września, jako pierwsza sieć w Europie, wprowadza usługę Create Your Taste. Dzięki temu projektowi goście będą mieli okazję skomponować swojego własnego burgera. Proces zamawiania wspomagają najnowsze rozwiązania technologiczne. Nową ofertę uzupełnia serwis „do stolika”.
Reklama

Od 11 września br. w trzech warszawskich restauracjach – przy Wale Miedzeszyńskim 249A,
Pułkowej 60 oraz w Bielawie przy Warszawskiej 106 – pojawi się nowość w europejskiej ofercie McDonald’s – nowa linia produktowa Create Your Taste.

Od teraz klienci będą mieli możliwość stworzenia swojej autorskiej kompozycji z 28 składników w dowolnych konfiguracjach.
Wśród nowych propozycji znalazł się między innymi marynowany burak, słodkie pikle, papryczki jalapeno czy szeroki wybór sosów. Wszyscy korzystający z usługi Create Your Taste będą mogli wybierać także rodzaj pieczywa, ilość i rodzaj sera, a nawet decydować o ilości dodatkowych porcji mięsa.

Sama możliwość kreowania własnych smaków i składu burgerów to nie jedyna nowość. Wprowadzenie projektu jest ściśle powiązane z samoobsługowymi, interaktywnymi kioskami cyfrowymi, za pomocą których są składane zamówienia. Gość restauracji z pomocą  kilku kliknięć w ekran może skomponować i zamówić swojego burgera. W tym momencie pojawia się kolejna innowacja. Wszyscy korzystający z zamówienia produktu w ramach linii  Create Your Taste są obsługiwani w systemie „serwis do stolika”. W każdej z trzech restauracji objętych testem CYT wydzielona została strefa, gdzie gościom oferowany jest taka forma serwisu.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum