Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polska sieć wielobranżowych dyskontów wchodzi do centrów handlowych

W listopadzie Gudi Home, nowa marka sklepów wielobranżowych, otworzy swój pierwszy salon. Na lokalizację wybrano warszawską Galerię Północną. W planach firmy są kolejne otwarcia w dużych centrach handlowych. Czym wyróżnia się koncept? O to pytamy Zbigniewa Grodzickiego, pełnomocnika ds. rozwoju sieci.
Reklama

– Gudi Home to koncept sklepów wielobranżowych, które będą zlokalizowane w dużych obiektach handlowych, dostosowane do potrzeb klientów i wypełnią lukę zakupową na rynku. Stawiamy na szeroki asortyment, który przyciągnie klientów w różnym wieku. W Gudi Home będzie można kupić m.in. odzież, akcesoria do domu, kosmetyki, zabawki, drobną elektronikę, artykuły sportowe i wędkarskie, artykuły szkolne, części samochodowe a nawet rower. Mamy dostawców z Polski, Chin,  Hiszpanii czy Turcji. Nasze centrum logistyczne znajduje się pod Warszawą, w Wólce Kosowskiej – wyjaśnia Zbigniew Grodzicki z firmy Rentcon sp. z. o. o, która jest odpowiedzialna za rozwój brandu.

Gudi Home stawia na duże centra handlowe

Sieć Gudi Home będzie rozwijana w największych miastach w Polsce, w topowych galeriach handlowych. Sieć poszukuje lokali o powierzchni od 800 do 2,5 tys. mkw.

Gudi Home, wiz. mat. pras.
Gudi Home, wiz. mat. pras.

Gudi Home, wiz. mat. pras.
Gudi Home, wiz. mat. pras.

Gudi Home, wiz. mat. pras.
Gudi Home, wiz. mat. pras.

Gudi Home, wiz. mat. pras.
Gudi Home, wiz. mat. pras.

–  Jedynie duża powierzchnia pozwala nam na tematyczne ułożenie i doskonałą ekspozycję towarów. W salonach chcemy wprowadzić maksymalnie uproszczony model sprzedaży, co przekłada się na oszczędności dla klienta. Nie będziemy trzymać produktów w magazynach, cały towar zostanie wyłożony w sklepie w myśl zasady: „wszystko co mamy, widzisz w sklepie”. Naszym wyróżnikiem będzie najszersza oferta na rynku  – przekonuje Zbigniew Grodzicki.

Czy Gudi Home pojawi się z ofertą także w internecie?

- Na pewno jest to przyszłościowy kierunek, ale na razie skupiamy się przede wszystkim na stacjonarnych placówkach i przedstawieniu się konsumentom. Misją Gudi Home jest tworzenie sklepów, do których klienci będą chętnie powraca, dlatego duży nacisk kładziemy na komfort zakupów, funkcjonalność sklepów i jakość obsługi - dodaje nasz rozmówca.

Gudi Home - skąd wywodzi się sieć

Gudi Home to sieć sklepów oferujących towary wysokiej jakości w niskich cenach – niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Marka wywodzi się z istniejącej od 10 lat na polskim rynku sieci wielobranżowych sklepów wielkopowierzchniowych Forpepe House. Właścicielem obu marek – Forpepe House i Gudi Home – jest spółka Gudi Home.

Gudi Home, wiz. mat. pras.
Gudi Home, wiz. mat. pras.

Gudi Home, wiz. mat. pras.
Gudi Home, wiz. mat. pras.

Gudi Home, wiz. mat. pras.
Gudi Home, wiz. mat. pras.

– Nasza firma istnieje na polskim rynku od 2012 roku i po trudniejszym okresie pandemicznym znów wraca na tory dynamicznego rozwoju. Obecnie planujemy otwarcie 10 sklepów rocznie – mówi Zbigniew Grodzicki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum