Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polski konsument AD 2015 to konsument „leniwy” i „rozpuszczony”

Polsce obowiązuje model EDLP – Every Day Low Price - promocje, które do perfekcji opanowała Biedronka, przynajmniej w komunikacji. Konsument oczekuje atrakcyjnych cen codziennie. Sieci walczą zatem o to aby upewnić konsumenta w przekonaniu, że u nich ceny są atrakcyjne na co dzień - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Zdziech, partner w firmie doradczej OC&C Strategy Consultants.
Reklama

Na rynkach zagranicznych np. we Francji, czy Wielkiej Brytanii, mamy do czynienia z dominacją modelu High-Low. Regularne ceny są wysokie, ale często pojawiają się bardzo atrakcyjne promocje. 

- Promocje raczej nie są przypisane do konkretnego formatu sklepu, a bardziej do konkretnej okazji zakupowej. Są okazje za które konsument jest gotów płacić więcej np. szybkie, wygodne zakupy typu convenience, a są okazje w których szukamy możliwie niskich ceni atrakcyjnych promocji, np. duże zakupy do domu – mówi Marek Zdziech.

- Polski konsument AD 2015 to konsument „leniwy” i „rozpuszczony” – podsumowuje.

 

Więcej: portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum