Polski siatkarz w kampanii InPost Fresh

Spot niesie informację: “Karol Kłos żegna się z siatką”. Ale już po chwili wyjaśniany jest cały przekaz... Karol wcale nie kończy kariery. Żegna się z tradycyjnymi zakupami, dźwiganiem ciężkich siatek – i przerzuca się na nowoczesne zakupy przez aplikację InPost Fresh z dostawą do maszyny Paczkomat®.
– Karol jest bardzo aktywny w Internecie. Prowadzi swoje profile w social mediach w sposób zabawny i pasujący do InPost, dlatego był oczywistym wyborem do tego “siatkarskiego” konceptu. Aby dodać autentyczności i odwołać się do wspomnień głównego bohatera, nasza ekipa realizowała zdjęcia w Katowickim Spodku – który jest kultowym miejscem dla fanów siatkówki. Zależało nam, aby nowa kampania zbudowała napięcie i ciekawość, by chwilę później wywołać uśmiech i zaprosić do zakupów w aplikacji – mówi Karolina Podgórska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i wsparcia e-commerce.
Za pomysł i koncepcję kreatywną odpowiada agencja SUPERMARKET prowadzona przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Spot powstał pod czujnym okiem polskiego cenionego reżysera Maćka Kowalczuka i został wyprodukowany przez dom produkcyjny TANK.
Po dwóch latach od uruchomienia, aplikacja zanotowała ponad milion pobrań. Obecnie InPost Fresh współpracuje z ponad 180 partnerami handlowymi, którzy oferują łącznie ponad 200 tys. produktów do kupienia w 6 kategoriach, w tym: produkty spożywcze, porządki, kosmetyki i higiena oraz artykuły dla zwierząt. Darmową dostawę można uzyskać już przy zakupach za 50 złotych.