PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Polskie Jadło stawia na rozwój sieci pierogarni

Autor: Puls Biznesu 22 października 2010 09:02

Jan Kościuszko, prezes Polskiego Jadła, twierdzi, żejego spółka przetrwała najgorsze i wyszła już na prostą. Jego zdaniem jest spora szansa by już w przyszłym roku wrócić do dynamiki z 2008 roku. Wówczas spółka miała 12 mln zł zysku netto - podaje Puls Biznesu.

Jak informuje Puls Biznesu głównym kierunkiem rozwoju Polskiego Jadła mają być pierogarnie. Zdaniem prezesa spółki w segmencie premium odczuwalne jest zahamowanie popytu jednak dużo prężniej rozwija się segment tańszych usług gastronomicznych. I właśnie w tym kierunku Polskie Jadło chce się rozwijać.

Dlatego na początku listopada spółka otworzy w Krakowie największą pierogarnię, która będzie sprzedawała 700-1000 porcji dziennie. Kolejne pierogarnie Polskiego Jadła mają być uruchamiane również w systemie franczyzowym. Obecnie spółka ma zatwierdzonych około 15 nowych lokalizacji w takim systemie, co powinno przełożyć się na 8-10 otwarć jeszcze w tym roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7969

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.