Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ponad 1000 sklepów LPP ma nowe oprogramowanie

Właściciel marek Mohito, Reserved, Cropp, Sinsay oraz House, wdraża oprogramowanie Singu FM w swojej sieci sprzedaży. LPP będzie używało systemu wspierającego zarządzanie oraz utrzymanie techniczne nieruchomości od firmy Velis Real Estate Tech w obsłudze swoich ponad 1600 sklepów w 20 krajach.
Reklama

Zarządzanie siecią obiektów przy użyciu jednego systemu umożliwia firmie LPP ich benchmarking oraz standaryzację i automatyzację procesów. Singu FM usprawnia dodatkowo raportowanie zarządcze, zarządzanie planowanymi kosztami, przyspiesza komunikację pomiędzy podwykonawcami, menedżerami i pracownikami sklepów. Wdrożenie systemu wspiera również działania firmy w obszarze ESG (Environmental, Social, Governance).

Ponieważ sieć sprzedaży marek należących do LPP jest duża i rozproszona po wielu krajach, potrzebowaliśmy oprogramowania, które ustandaryzuje oraz usprawni codzienne procesy. Gromadzone w systemie dane umożliwiają nam spojrzenie na działalność firmy z szerokiej perspektywy. Oprogramowanie zostało wdrożone i skonfigurowane w ponad 1000 sklepach w zaledwie trzy miesiące.” – mówi Błażej Biernacki, kierownik ds. utrzymania i eksploatacji salonów, LPP.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum