Ponad 1000 sklepów LPP ma nowe oprogramowanie

Zarządzanie siecią obiektów przy użyciu jednego systemu umożliwia firmie LPP ich benchmarking oraz standaryzację i automatyzację procesów. Singu FM usprawnia dodatkowo raportowanie zarządcze, zarządzanie planowanymi kosztami, przyspiesza komunikację pomiędzy podwykonawcami, menedżerami i pracownikami sklepów. Wdrożenie systemu wspiera również działania firmy w obszarze ESG (Environmental, Social, Governance).
Ponieważ sieć sprzedaży marek należących do LPP jest duża i rozproszona po wielu krajach, potrzebowaliśmy oprogramowania, które ustandaryzuje oraz usprawni codzienne procesy. Gromadzone w systemie dane umożliwiają nam spojrzenie na działalność firmy z szerokiej perspektywy. Oprogramowanie zostało wdrożone i skonfigurowane w ponad 1000 sklepach w zaledwie trzy miesiące.” – mówi Błażej Biernacki, kierownik ds. utrzymania i eksploatacji salonów, LPP.