Ponad 4 mln zł od Lidla i 7 mln zł od Biedronki na cel 31. Finału WOŚP

Tradycyjnie, jak co roku, partnerzy oraz darczyńcy czekali z zapartym tchem na pierwsze wyniki i podsumowanie zbiórek na cel Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Część z nich, wraz z deklarowaną sumą, poznaliśmy już w trakcie Finału, który odbył się w minioną niedzielę 29 stycznia br. Dla Lidl Polska to już 14 lat współpracy z Fundacją WOŚP. Tym razem zbiórki pieniężne w sklepach sieci trwały od 15 grudnia 2022 roku i zaowocowały wspaniałym wynikiem – aż 4 mln zł. Zebrane środki zostaną w całości przeznaczone na cel 31. Finału: walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.
7 mln zł od klientów Biedronki
6 900 000 złotych – to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została sponsorem głównym. Podobnie, jak w ubiegłym roku sieć wprowadziła do oferty czapki, które pomagają, a cały przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel 31. Finału WOŚP. Biedronka gra dalej.

Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdążyli nabyć biedronkowej czapki i chcą wzbogacić swoją kolekcję orkiestrowych gadżetów, od poniedziałku (30.01) sieć wprowadziła specjalną promocję 2+2 GRATIS. Przy zakupie 4 produktów z logo WOŚP (w ramach jednej transakcji) z kartą Moja Biedronka klient otrzyma rabat o wartości dwóch najtańszych produktów. Promocja dotyczy zakupu czterech produktów lub ich wielokrotności i obowiązuje w dniach 30.01 – 04.02.
Zbiórki pieniężne na cel. 31. Finału WOŚP rozpoczęły się we wszystkich sklepach Biedronka już w grudniu ub. roku. Klienci mogli wspierać WOŚP w trakcie codziennych zakupów podczas transakcji w kasach samoobsługowych oraz liniowych. Możliwość przekazywania datków na kasach samoobsługowych było rozwiązaniem wprowadzonym od tego roku, aby ułatwić wsparcie celu zbiórki również klientom, którzy częściej decydują się na płatności bezgotówkowe. Od stycznia można było też wrzucać datki do zaprojektowanych specjalnie dla Biedronki puszek WOŚP, znajdujących się przy kasach.
Do 12 lutego, trwają też aukcje internetowe Biedronki na rzecz WOŚP. Na licytację trafiła profesjonalna sesja zdjęciowa dla psa lub kota zakończona publikacją zdjęcia na okładce kwartalnika "Pupilowe Sprawy" oraz zakupy z ekspertem Biedronki i voucherem o wartości 300 zł.