PARTNER PORTALU

Ponad połowa osób pracujących w branży FMCG nie chce zmieniać pracy

www.pulshr.pl 14 lipca 2021 10:27

Aż 83 proc. firm z sektora FMCG zwiększyło zatrudnienie w czasie pandemii. Główne obszary rekrutacji nowych pracowników to marketing, sprzedaż oraz finanse i księgowość – wynika z badania „Zmiany w organizacjach spowodowane COVID-19” przeprowadzonego przez HRK.

Znaczna część firm z branży FMCG zamierza kontynuować rekrutacje również w 2021 roku (62 proc.). 

Ponad połowa respondentów (54 proc.) nie odczuwa motywacji i potrzeby zmian zawodowych. Zaledwie 20 proc. zmieniło pracę w czasie pandemii.

Po ponad roku od wybuchu pandemii, kilku lockdownach i wreszcie względnej stabilizacji na rynku pracy firmy dokonują kolejnych podsumowań zysków i strat spowodowanych przez koronawirusa i coraz odważniej planują działania na nadchodzące miesiące. Jak wynika z badania HRK, firmy z branży FMCG mimo pandemii nie odnotowały znaczących strat. 90 proc. organizacji oceniło rok 2020 jako dobry lub bardzo dobry biznesowo.

Jak pokazały badania, mimo pandemii większość firm kontynuowała wcześniej przyjętą politykę benefitów, awansów i wynagrodzeń. Aż 97 proc. organizacji nie zmieniło zasad premiowania pracowników, 93 proc. utrzymało dotychczasowe zasady przyznawania awansów.

79 proc. przebadanych firm utrzymało wynagrodzenia na wcześniej zaplanowanym poziomie, a tylko 21 proc. wstrzymało tymczasowo podwyżki lub przesunęło ich wypłacanie w czasie. Z kolei 17 proc. organizacji wprowadziło niewielkie zmiany w oferowanych pakietach benefitów, a 83 proc. utrzymało benefity bez zmian.

całość na pulshr.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9690
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.