Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Pop up stores coraz popularniejsze

Pop up store czyli "sklepy na chwilę" coraz częściej uzupełniają krajobraz centrów handlowych. Otwierają je zarówno giganci rynku, jak i firmy, które stawiają swoje pierwsze kroki w biznesie.
Reklama

W Polsce pierwsze sklepy, określane tą nazwą, pojawiły się dość niedawno, bo w 2010 roku w Starym Browarze. Jednymi z pierwszych w były takie brandy jak: Krystof Strozyna, Hector & Karger czy Bizuu.

- Pop up stores zyskują na popularności w czasie dużych eventow np. targów modowych, zawodów sportowych, często również w czasie wakacji. Wówczas duże sieci jak i mniejsi detaliści, w tym niszowi projektanci chcąc w jakiś sposób się wyróżnić, zaistnieć, skorzystać z trafficu i PR generowanego przez jakiś większy event i decydują się na pojawienie się ze swoim pop up strore. Swoje po up shopy z powodzeniem realizowały m.in. takie brandy jak Prada w Paryżu czy Dr Martens w Londynie - tłumaczy Anna Radecka, Associate Director, Colliers International.

Także w Polsce na realizację swoich pop-up storów zdecydowali się giganci rynku modowego. Latem 2014 r. brytyjski New Look otworzył taki format we Władysławowie i w warszawskich DTC, a szwedzki H&M na zielonych terenach stolicy - w Mieście Cypel, a także w centrum Factory Warszawa Annopol.

Z konwencji „sklepu na chwilę" skorzystał też w ubiegłym roku gigant sprzedaży internetowej - Zalando. Sklep działał w warszawskim centrum Złote Tarasy tylko przez 5 dni.

Konwencja „sklepów na chwilę" , zdaje się sprawdzać najlepiej w przypadku start up-ów, głównie z branży modowej. W ten sposób rynek testowały m.in. takie brandy jak: Loft 37, Orska, TUTU, Aloha from Deer, Wearso, Natasha Pavluchenko. Większość z nich ma już swoje sklepy stacjonarne i rozwija sieć.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.