Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Poradnik: Wideo przyciąga ruch i generuje sprzedaż e-sklepu

Marki, które używają materiałów wideo notują wzrosty sprzedaży o wysokości od 6 do 30% i dwucyfrowe wzrosty konwersji.
Reklama

Treści wideo to must have dla każdej marki w 2017 roku! Dlaczego branża e-commerce tak bardzo ich potrzebuje? ANSWEAR.com zna odpowiedź na to pytanie.

Treści wideo to silny magnes, który przyciąga klientów do stron e-commerce’owych. Badania wskazują, że konsumenci po obejrzeniu wideo są o 46% bardziej chętni, by dowiedzieć się więcej na temat oglądanego produktu, co powoduje więcej odwiedzin na stronach e’commerce’owych. Jednak to nie koniec efektu wywoływanego przez materiały wideo. Według badań Goodvivo, kiedy takie materiały są zamieszczone na stronie sklepu, zachęcają odwiedzających do większego zaangażowania w treści strony - przeglądają o 127% więcej stron i spędzają na stronie ponad 3 razy więcej czasu. Marki, które używają materiałów wideo notują wzrosty sprzedaży o wysokości od 6 do 30% i dwucyfrowe wzrosty konwersji.

Millenialsi aktywnie korzystają z materiałów wideo podczas zakupów online

Tak jak w większości branż, skupienie na kliencie jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o wzroście sklepu e-commerce. Kiedy jeden z najważniejszych segmentów klientów - millenialsi - polega na materiałach wideo by odkrywać, poznawać i oceniać produkty, marki muszą za nimi nadążać. Według badań Animoto 1 na 3 konsumentów, którzy są millenialsami, kupuje chętniej po obejrzeniu wideo. Co więcej, 69% procent powróci do sklepu, by znów coś kupić. Ci klienci nie tylko wiedzą, gdzie znaleźć wideo dotyczące produktów, ale też wymagają, by wideo było elementem ich doświadczenia zakupowego

.Mobilny e-commerce potrzebuje materiałów wideo, by podnieść konwersję

Przewiduje się, że w 2017 roku 60% wizyt na stronach e-commerce’owych zostanie zrealizowanych za pomocą smartfona. Średnia konwersja na smartfonach jest znacznie niższa niż przy transakcjach dokonywanych na komputerze. Marketerzy muszą mieć lepszy sposób na zainteresowanie klientów. Ponad 50% konsumentów, którzy oglądają wideo na swoich smartfonach, traktuje je jako zachętę do zakupu. Takie osoby chętniej polecają i mają lepsze zdanie na temat sklepów, które przedstawiają swoje produkty na wideo.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.